Klubbetingelser
Betingelser for medlemskab og kontingentbetaling.
Ved indmeldelse i Pan Idræt erklærer man at man vil respektere foreningens vedtægter og de beslutninger, politikker mv. der træffes af generalforsamlingen og bestyrelsen. Endvidere vil man respektere de beslutninger der træffes i afdelingsforsamlingerne og afdelingsledelserne i de idrætsgrene man er tilknyttet.
Ind- og udmeldelse
Ved indmeldelse i Pan Idræt er man forpligtet til at betale det fastsatte kontingent (både forenings- og afdelingskontingent) ved forfaldsdatoen. Medlemskabet tegnes månedligt.
Medlemskabet er fortsættende (automatisk fornyelse) indtil man som medlem selv via medlemssystemet eller hjemmesiden udmelder sig af foreningen. Man har i den forbindelse ikke krav på tilbagebetaling på det betalte kontingent eller dele heraf. Udmeldelse skal ske senest d. 15. måneden før. Dette betyder, at hvis udmeldelse sker efter d. 15. i en måned, kan der blive opkrævet endnu en måneds kontingentbetaling. Denne betaling refunderes ikke, da behandlingen kan overlappe med den automatisk opkrævning.
Endvidere ophører medlemskabet ved kontingentrestance, hvis restancen henstår i længere tid.
Det er ikke muligt at sætte et medlemskab på pause eller overdrage det til andre.
Opbevaring af betalingskortoplysninger mv.
Betaling sker ved at indtastning af et betalingskort med efterfølgende klik på ”køb”. Pan Idræt gemmer ikke dine betalingskortoplysninger. Dette sker på den tilknyttede betalingsplatform.
Alle kvitteringer sendes til medlemmets e-mail som den er opgivet i medlemssystemet.